Uudet toimitilat ja toimistopalvelut Oulusta.

TOIMISTOPALVELUT SENSPIRELTÄ

Tarpeita tulee ja omien osaajien työaika kannattaa käyttää niiden tuottavien projektien tekemiseen, siksi on tarvittaessa järkevää ostaa asiantuntijapalvelua. Helppoa ja nopeaa.

Toimivat, siistit ja ergonomiset toimitilat antavat automaattisesti paremman kuvan työnantajasta sekä kehittävät omalta osalta työnantajamielikuvaa.

Parhaimmillaan optimaalisesti toimivat, ergonomisesti suunnitellut ja visuaalisesti miellyttävät tilat huipulla sijainnilla tukevat työn tekemistä monilla eri tavoilla ja kaikki se on työntekijälle merkityksellistä, arjen sujuvuutta.

Miltä teillä tällä hetkellä näyttää, niin asiakkaan, kuin työntekijän silmin katsottuna? Kaikki viimeisen päälle kunnossa vai pientä tai isompaa viilausta vaille valmis.

UUSIA TOIMITILOJA ETSIMÄSSÄ

PAREMMIN TOIMIVAT JA UUDET TOIMITILAT OLISIVAT TARPEEN

Kuka niitä ehtii kartoittamaan ja etsimään. Kannattaa keskittyä olennaiseen, siihen omaan ydinliiketoimintaan ja hankkia palvelua täsmällisesti juuri siihen mihin sitä tarvitaan. Mietitään siis yhdessä, millaiset tilat täyttävät teidän toiveet, missä työskentely sujuu mutkattomasti. Sen jälkeen Senspire toimii tahona, joka tutustuu tarjontaan ja valikoi juuri teille sopivat kohteet jatkoon.

Optimaaliset toimitilat teidän tarpeeseen, peruskartoitus alkaen 1000e + alv 25,5%

Uusien toimitilojen kartoitus, tsekkaus  ja parhaat valinnat, alkaen 1000e + alv 25,5%

EHDOTTOMASTI KYLLÄ KIITOS!

NYKYISET TOIMITILAT TARVITSEVAT KEHITTÄMISTÄ

UNOHTUIKO LIIKETOIMINNAN KEHITTÄMISEN KESKELLÄ, ETTÄ TOIMITILATKIN VAATISIVAT JONKUN HUOMIOTA?

Kuulostaa tutulta ja normaalilta, sellaista sattuu, kun keskitytään olennaiseen. Nyt kuitenkin olette huomanneet, että haluatte uusia kalusteita, panostaa ergonomiaan ja visuaalisuuteen. Oikeastaan kuvastaa toimitiloilla yritystä, niin työntekijöille, kuin asiakkaillekin.

Kuka tämän kaiken hoitaa? Senspire – me hoidetaan, jotta voitte keskittyä edelleen oman liiketoiminnan hoitamiseen.

Hoidamme myös toimistomuuttojen ja toimitilojen remonttien koordinoinnit.

Toimitilojen peruskartoitus ja toiminta alkaen 1000€ + alv 25%

TILAAN HETI!

TOIMISTON PERUSPALVELUJEN HANKINTA

HETKINEN, MEILLÄ TARVITAAN TOIMIVA SIIVOUSPALVELU, KAHVIKONE, TOIMISTOTARVIKKEITA TAI EHKÄ JOTAIN HENKILÖSTÖETUJA

Meillä ei ole ketään, kuka ehtisi nämä hoitaa. Miksi olisikaan, teille olennaistahan on keskittyä teidän omaan ydinliiketoimintaan. Mutta, ei hätää – Senspire kyllä auttaa löytämään juuri teille sopivat palvelut ja hallinnoidaankin ne tarvittaessa teidän puolesta.

Meidän mielestä aidosti toimivassa työpaikassa perusasiat ovat aina kunnossa, eikä niitä tarvitse kenenkään yrittää oman työn ohella hoitaa.

Toimistopalveluihin liittyvät kartoitukset ja kilpailutukset sekä hallinnointi alkaen 700€ + 25,5% alv sekä hallinnoinnin kuukausimaksu alkaen 100€ + alv 25,5%

AIVAN LOISTAVAA - TILAAN HETI!

SENSPIREN ASIAKKAANA PÄÄSETTE AINA MYÖS HELPOSTI KIINNI OSAAVAN ASIANTUNTIJARINGIN PALVELUIHIN, KOSKA OLEMME VERKOSTOITUNEET LAAJASTI, TOSI MIELELLÄ.

Meitä voi lähestyä niin soittamalla, kuin viestillä tai yhteydenottolomakkeen kautta sekä suoraan sähköpostilla. Vastaamme aina mahdollisimman pian.

OTA YHTEYTTÄ PALVELUT

TOTEUTETTUJA PROJEKTEJA – TOIMISTOPALVELUT

  • toimitilojen brändäys
  • toimivat toimitilat, uudelleen organisointi
  • ergonomiset ja yhteneväiset työpisteet
  • toimitilojen turvallisuus
  • uusien toimitilojen etsintä
  • tukena mahdollisten sisäilmaongelmien selvittelyssä
  • siivouspalveluiden hankinta tai kilpailutus
  • toimistotarvikkeiden tilaus vakioasiakkaille, suunnitelman mukaan